​Best mobile apps for productivity


I’ve always wanted to be more productive, but it hasn’t really happened until I discovered some of these great apps for getting work done while you are on your phone!

Sometimes, the best ideas come to my head while I am doing something completely irrelevant, and I feel like I need to write down those ideas immediately. But my planner is not nearby. What do I do? I grab my phone! 

The best apps I personally use for quite some time are Pocket, Evernote and Word.

Oduvek sam želela da budem produktivnija, ali to se nije u toj meri desilo dok nisam otkrila neke od ovih sjajnih aplikacija zahvaljujući kojim sam završavala posao dok sam na telefonu!

Ponekad mi odlične ideje padnu na pamet dok radim nešto potpuno nevezano za to o čemu sam razmišljala, i osećam da moram da zapišem te ideje da ih ne bih zaboravila ali moj planer nije u blizini. Šta ja radim? Zgrabim svoj telefon, naravno. 

Po meni najbolje aplikacije, koje već neko vreme koristim su Pocket, Evernote i Word.

1. Pocket

A great app for saving important things for later. For example, you saw something interesting while scrolling trough facebook but you don’t have time to read it now? Don’t worry, you can save it to your pocket, and read afterwards even if you are offline. I love that it saves the whole thing so if you are on the bus for 10mins without wifi you can still go trough your Pocket and everything you have saved till then. I’ve done that a thousand times and found that I am more productive, because when I am working on something important and want to check out irrelevant stuff I’ve bumped into I can restrain myself and save it in Pocket to read it later. 

The other great thing about it is that you can install a pocket button on your computer too, and do the same thing! I like the idea, and it seems to be working for me, i get stuff done!

1.Pocket:

 Sjajna aplikacija za sačuvati važne stvari za kasnije. Na primer, videla si nešto zanimljivo dok si listala fejsbuk ali nemaš vremena da baciš pogled sada? Ne brini, možeš da tu stranicu sačuvaš i svoj džepčić(pocket), i da je pokledaš kasnije, čak i kada nemaš internet. Obožavam to što se sačuva sve tako da ako sam u busu na 10minuta i nemam wifi još uvek mogu da pregledam sve stvari koje sam prethodno sačuvala u svom džepčiću. To sam radila hiljadu puta do sad i uvidela da sam produktivnija, zato što mogu da se suzdržim od nebitnih stvari kada obavljam neki posao, a opet, mogu da pregledam sve to što me je zanimalo kasnije, jer je sve na jednom mestu! Još jedna sjajna stvar u vezi Pocket-a je što je moguće instalirati Pocket dugme na kompjuteru, koja radi istu stvar, čuva stranice za kasnije! Svidela mi se ova ideja, i meni dosta pomaže.

2.Evernote

It took me some time to figure out how it works, I need to admit. But after two or three days I started using it all the time! This is an app for making lists, saving important documents, saving pictures of notes, lists, you can handwrite if you are on the rush and add attachments of any kind.

You have notebooks, so you can separate notes in them (For exaple I have a notebook for my blogg stuff, for my Personal things, ‘To buy’ notebook). You can share notes with others who use evernote, and you can have a work chat about the items you shared. The best thing, you can install Evernote on your computer and you can sync everything from your phone. It’s great for me because I when I have an idea for blog post I quickly write it on my phone and when I am on my computer I open it and write the post using those notes. Also, I save pictures of my to do list from my planner, as well as ‘to buy’ lists when I go shopping so I don’t have to take the whole planner with me. There is an Evernote Web Clipper to clip pages as you browse. Great!

2.Evernote

Moram da priznam da mi je trebalo malo vremena da provalim kako radi, ali posle dva tri dana počela sam da koristim ovu aplikaciju jako često! Pomoću nje možete da pravite liste, sačuvate bitne dokumente, sačuvate slike ‘za obaviti’ lista, slike beležaka, uplatnica, možete ručno nešto nažvrljati i sačiuvati ako ste u žurbi, ili prilepiti video bilo kakve vrste.

Postoje posebne sveske, tako da možete u njima grupisati svoje beleške i tako ih odvojiti ( na primer, ja imam svesku za moj blog, za privatne stvari, ‘za kupiti’ svesku, i tako dalje). Možete deliti beleške sa onima koji takođe koriste Evernote, i takođe možete proćaskati o stvarima koje ste podeliti na ‘Work chat’-u. Po meni najbolja stvar, možeš da instaliraš Evernote na kompjuteru i učitaš sve što ti je u aplikaciji na telefonu. Ovo meni odgovara iz razloga što ako imam ideju za blog post ja je bržo ukucam u svoj evernote app pa je kod kuće lepo otvorim na kompjuteru i napišem post. Takođe, u evernote-u sačuvam ‘za uraditi’ liste iz svog planera, kao i ‘kupiti’ liste kada idem u nabavku da ne moram da nosim ceo planer sa sobom. Osim toga, postoji i Evernote Web Clipper da prilepite stranice dok surfujete internetom. Sjajno!

3. Word:

 It happened to me many times. I need to open a word document on my phone and sometimes write something in it. But my phone only opens the document, and it doesn’t allow me to edit it. There is a Word mobile app! You can sign in, open all the documents on your phone, make new word documents, notes and diary entries, just like you can on your computer. It’s useful to me because of the college notes I sometimes need to open and edit when my computer is not nerby. In the end, it’s easy to use and I personally love it! 

 3. Word:  

Desilo mi se milion puta: treba da otvorim word dokument na svom telefonu i ponekad treba da dopišem nešto. Ali moj telefon jedino otvara dokument, ali mi ne dozvoljava da ga menjam. Postoji posebna aplikacija za Word na telefonu! Možeš da se uloguješ, otvoriš dokumente, kreiraš novi dokument, belešku ili dnevnik, dodaješ slike, potpuno isto kao i na kompjuteru. Meni jako odgovara zbog dokumenata u vezi fakulteta, jer ih ima mnogo, a nekad moram da ih ponovo pregledam ili ispravim greške a nemam kompjuter u blizini. Što je najzgodnije, lako se koristi i ja je obožavam! 

Here are my productivity apps! Which ones do you use? Tell me in the comments, I really want to know! Kisses xx

Ovo su aplikacije koje ja koristim za produktivnost! Koje vi koristite? Recite mi u komentarima, jer sam uvek u potrazi za zanimljivim i korisnim aplikacijama! Xx

Follow my blog with Bloglovin

